sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Efektyvus klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimo kultūra: kaip sėkmingai dirbti su klientais
Bendravimo menas ir etiketas
Konfilktų ir streso valdymas darbo vietoje. Praktinis taikymas
Bendravimo etika ir sudėtingų situacijų valdymas
Verslo inteligencija – Jūsų įvaizdžiui
Dalykinio bendravimo menas stresinėse situacijose - kaip išlikti mandagiu, profesionaliu ir dalykišku įtemptame darbe?
„Komandinis" klientų aptarnavimas: kai esi ne vienas (-a)
Klientų aptarnavimo kultūra: sudėtingų situacijų ir savo asmeninių reakcijų suvaldymas
Klientų aptarnavimas telefonu
Streso valdymas
Lojalių klientų aptarnavimas
Efektyvus bendravimas (pardavimas) su klientais
Pardavimas ateinantiems klientams (mažmeninės prekybos sektorius)
Psichologinės kovos taktikos siekiant rezultatų arba : kaip pastatyti oponentą į vietą
Efektyvus bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu: praktinis dalykinis etiketas
Veiksmingas dalyvavimas parodose ir mugėse: pasiruošimas ir treniruotės
Klientų aptarnavimas HORECA sektoriuje
Efektyvus klientų aptarnavimas




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB